2 lipca 2012

Lufthansa poleca Polskę

W przeciwieństwie do owianego złą sławą reportażu BBC o nienawiści na stadionach, Lufthansa w czerwcowej edycji swojego magazynu pokładowego gorąco zachęca do odwiedzania naszego kraju. Wiadomo oczywiście, że w interesie niemieckiego przewoźnika jest promowanie swoich połączeń, jednak anons na okładce i tytuł – ALTER NACHBAR, NEUER FREUND: DAWNY SĄSIAD, NOWY PRZYJACIEL - może świadczyć o gruntownej zmianie podejścia do naszego kraju.

Autorzy artykułu opisują swoją podróż z Gdańska, przez Malbork i Warszawę do Krakowa. Zachwyceni warszawską starówką z jej ulicznymi artystami i nocnym zabawowym życiem Krakowa, dostrzegają też i pewne mankamenty (brak autostrad, dużą ilość tirów na wąskich drogach i szarość miasteczek okalających wielkie metropolie).
Artykuł w magazynie Lufthansy zachęca do odwiedzania Polski – jak podkreślają autorzy nie tylko podczas Euro 2012 i to powinno nas cieszyć.

http://www.lhm-lounge.de/downloads/standardbeitrag/590327/LH_1206_inter_Polen_26-39.pdf

Z pozdrowieniami z podróży,
Lidia Geringer de Oedenberg

2 komentarze:

  1. Czy faktycznie zmiana podejscia ma miejsce - nie wiem. Na pewno nie można promować wrogości pomiedzy naszymi krajami, a wspołpracować

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że to dobry krok w kierunku zmiany na lepsze. W końcu to czytają miliony podróżnych.

    Jonasz

    OdpowiedzUsuń